godmorgon


frukost efter 1 h intervallträning: äpplen, russin och mandlar. blåbärssmoothie m. äpple och två stekta ägg utan salt. till det en rågkuse. mums! är fortfarande mätt...
ikväll ska elin och jag umgås. vad hon inte vet är att hon ska får hjälpa mig baka bröd :) på fredag är det nämligen kräftknyt på HV16 och mitt bidrag blir hembakat. kan bli en succé! på lördag ska jag tjäna lite extra stålars, fick erbjudande om att jobba på ett bröllop, ingen bordsservering utan bara se till att det ser snyggt ut och att det hela tiden finns käk på buffébordet. tror jag fixar det trots förmodad betongkeps?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hallå där !!! Ser ut som en utmärkt frukost!! Saknar dig kramar

2009-08-12 @ 12:50:11
Postat av: Anonym

Fasen vad du kan dona o greja på morgonen! Själv har jag fullt sjå med att trassla mej upp ur lakanet. :)

2009-08-12 @ 12:53:03
Postat av: sophie hagelin

Kerstin: Eller hur?? Duttiga fia äter duttig mat på morgonen :) Saknar dig och er med!

2009-08-12 @ 13:41:51
URL: http://hagelinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0