HT09 - nya klassen

www.brobygrafiska.se, där kommer jag spendera de närmsta 2 åren! i studieplanen har vi: kroppsmassage, beteendevetenskap, anatomi och fysiologi, stressfysiologi och mentala träningsmetoder, taktil beröringsmassage, fysiska träningsmetoder, ledarskap, kost och näringslära, spa-behandlingar, ansiktsmassage/behandlingar, företagande och försäljning, yrkesrelaterad engelska och det roligaste: LIA (lärande i arbete)

det känns så himla bra!

har precis kommit hem från första skoldagen, 31 st utvalda själar i alla åldrar. vi har fått presentera oss, några namn sitter redan. jag vill bara sätta igång nu nu nu!!
det tråkiga är att jag åkt på en dunderförkylning, täppt, snorig, hostig, huvudvärk... you name it. måste bli frisk tills på torsdag, då ska HT08, hälsoterapeuterna som började -08, ha sin egna nollning för oss. temat är "glitter och glamour". sen på fredag är hela skolans nollning. då ska alla nya elever inkilas :) ser ut som om jag blir kvar här i helgen!

nu ska jag kurera mig med en massa te under filten i soffan. är fruktansvärt sugen på grey's anatomy-race. någon som vet när det börjar visas igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0