ikeaikeaikea

idag ska mamma och jag åka till ikea, vi tar med min morbrors sambo också. men först ska vi hinna med thai-butiken som ligger på västerleden. oranan ska visa mig allt jag behöver för att kunna göra riktig thaimat nu i Sunne. MUMS

gårdagen blev en riktigt mysig dag och kväll. mamma och jag stod i köket från 13:30 till 18:00 för att baka 6 st pajer. det blev supergott. tack johan och marre som kom med två till! och tack till er alla andra för alla fina presenter!

börjar känna mig lite stressad inför fredag, har massor att fixa. först och främst mat till alla, sen en massa lekar och så behöver jag ha nån slags musikanläggning. har inga högtalare här över huvudtaget... aahhh.

ska chilla en stund på spikmattan nu, till tonerna av jan johansson. hejsvej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0