spa

nu är jag på spa tallbacken. här får man lagad mat, solterapi och bastubad. känns konstigt att "flytta hem" igen. försöker att inte vara ivägen men lyckas buffla på mamma i det superstora köket som måste vara det sämst planerade... någonsin. no affence pappa!
åkte tillbaka till mälardalen igår, jag var ju klar med allt i sunne och tyckte det var onödigt att sitta där och uggla. mellanlandade i heby hos storebror och hans vera. vi följde med deras alice till skolan idag, hon började ju 1an förra veckan och det är ok att föräldrar är med och kollar läget. fick frågan två gånger idag: "vilket barn är ditt då?" hmm... jag är den förskräckliga faster fia, till alice. "aaaahhaaa......?"
veronica och jag fick nog kl 10 och tog en lite längre promenad hem.
hittade en rolig skulptur, skapad av de som gjort hundarna nere i parken "fiskartorget" i enköping.

sen gick bilen till enköping. mötte upp mamma på ICAmaxi. vi shoppade för morgondagens kalas med släkten. mor och jag ska gå ihop 6 pajer, lillebror med sambo kommer komplettera med ytterligare två. så ni som kommer, kom inte mätta! malin kom över ikväll, har bokat massage på fredag-morgon. födelsedagsmassag. jag gillart!
vet knappt vad jag skrivit ovan, är så trött att jag knappt vet vad jag heter. återkommer imorrn.
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0