05:30

igår var första dagen på mitt nya liv.

jag börjar jobbet 08:30 här i v-ås, men klockan ringer redan 05:30. jag har strategiskt nog placerat väckarklockan i köket och lagt mina fina träningskläder inkl. löpardojjor på en av stolarna intill. jag funderar starkt på att ta en bild på mig själv och ställa intill väckarklockan... det om något kommer peppa mig till att ta mig ut och springa bort alla extra kilon jag dragit på mig den här sommaren. det ser inge bra ut just nu... +7 kilo, och allt är bara öl. herrejävlar...
jag tar med mig iphonen och lyssnar igenom SR's poddradio. 1 h, löpning varvat med powerwalk runt gröngarn och munksundet. när jag kommer hem blir det kaffe, rågkusar med ägg och blåbärssmoothie med mandel. under dagen äter jag lite och ofta. inga kakor, inget socker. efter hand ska jag skära ner på kaffet, det är verkligen inge bra för kroppen. middag hädanefter blir vegetarianskt, kyckling eller fisk. måste äta mer fisk!
och det som det blivit för mycket av på sistone: ingen alkohol i veckorna. inte ens ett glas. dricker jag alkohol en fredag blir det inget på lördagen och vice versa.
måndagar- och torsdagskvällar är det fotbollsträning fram tills jag flyttar. däremellan är det promenad och pass på a3 som gäller.

hur lång tid tror ni det tar att tappa mina kilon och känna mig piggare? ska vi betta?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hejja Fia!!! Nu blir tillochmed jag motiverad!!

Men jag och Tessan ska börja vårat nya liv i oktober har vi sagt..haha..Då jävlar!

2009-08-11 @ 15:23:28
URL: http://fannythelen.blogg.se/
Postat av: sophie hagelin

Hej Fanny! Bra där! Men varför först i oktober? Häng med nu på mornarna vettja! Kommer du på träningen imorrn förresten? Kram

2009-08-12 @ 09:12:24
URL: http://hagelinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0