äntligen ett bra besked

lång, skön, befriande SUCK!

pappas senaste skiktröntgen var mycket bättre än väntat. eftersom hans cellgiftsbehandling har krånglat med kärlkramp och doser till endast 75% så hade vi nästan förväntat oss att metastaserna på lungorna skulle vara oförändrade eller fler/större. men icke! de har minskat och de boldprover han lämnat ser väldigt bra ut.
nu väntar två behandlingar (han får de var tredje vecka) och ett utökat blodprovstest där dom kommer kolla allt, CEA, leverprover, CREA mm. sen är det dags för nästa läkarbesök och ny skiktröntgen.
jag är så himla glad för pappa! äntligen så får han ett bra besked. älskar dig pappsen så oerhört mycket. you are the love of my life :)

nu är jag helt slut.
alla spänningar har släppt och jag vet knappt vad jag håller på med. tar och åker ut till veckholm ikväll och kramar om mor och far.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

UNDERBART!!!!

2009-08-12 @ 12:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0