boom boom boom

puuhh. kom precis hem med britta 2. ja, cykeln alltså. vi har vart och bekantat oss med Sunne. HERREGUD va kuperat det är. till Sunne är det ingen fara, alla nerförsbackar tar ut de få uppförsbackarna, men hem... jag är helt slut.
jag och britta 2 kom överrens innan vi lämnade lyan: "nu ska vi hälsa på alla vi möter, vara glada och inte bli osams om det blir jobbigt i någon backe, okej?" det gick kanon! hittade några smultronställen och shoppade lite på coop.
jag, mor, far, morbror, lillebror och jarno kom hit igår runt 12:00. Klockan 18:30 intog vi första middagen och allt var uppe. ALLT. jag anlitade verkligen den bästa flyttfirman EVER. bilder på allt kommer inom kort.
allihopa valde att åka hem igår förutom jarno. när lugnet la sig kom tårarna. herregud, vad hände? hur hamnade jag här? känns som om lägenheten i enköping är lyft med helikopter hit, 30 mil bort. galet.
är väldigt glad att du stannade och tröstade mig när jag blev ledsen.

tack allihopa för hjälpen igår. jag är så himla tacksam! ni är underbara.

ikväll blir det förmodligen väldigt ensamt, men jag kommer ju till enköping på tisdag, kalas på onsdag för de närmaste och sen mustaschkalas på fredag. oj vilket kalas det kommer bli!

nu ska jag hämta tvätten nere i källaren, laga iordning lite lax och dansa lite. vad sägs om boom boom boom?


Kommentarer
Postat av: jarno

damn va kul...boom boom boom...haha..

2009-08-23 @ 18:34:28
Postat av: Jobacker

Det kommer att gå underbart!

Välkommen in i samma bransch som mig!! :)

ses på onsdag!! längtar! pusssss från sis

2009-08-23 @ 19:30:32
URL: http://jobacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0