hemlängtan

pust.
enl. senaste skiktröntgen så är tumörerna oförändrade. detta betyder att man kommer att fortsätta att behandla pappa med cytostatika och följa upp som tidigare. kruxet är hans ben bara så gör så fruktansvärt ont men remiss går i nästa vecka till ortopeden i enköping.
efter att jag sagt hej till mor och far och satt i min egen bil släppte alla spänningar, tårarna bara sprutade som på lilleskutt. fan vilken pärs det här är...

ikväll har jag iaf packat ihop mina saker hemma hos elin (saknar faktiskt dig) och lämnat tillbaka nyckeln. fter det blev det stenhård träning - axlar/bröst idag.
imorrn efter att jag skjutsat pappa till ackis för behandling så åker jag nog tillbaka till sunne. längtar hem till mig och min säng. massor. jättemycket. nu kommer tårarna igen. BUUHU!

Kommentarer
Postat av: rigmor eriksson

gråt på bara, det blir bättre efteråt när sorgen och smärtan får komma ut. tänker på dig och önskar dig en godjul trotts alllt kram

2009-12-12 @ 09:28:27
Postat av: sophie

tack snälla rigmor. jag hoppas du mår bra? god jul! kramar och kärlek till er

2009-12-12 @ 18:53:42
URL: http://hagelinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0