kickboxning


det. där. var. det. roligaste. på. länge!!

jag är helt såld! gymmet ligger fortfarande först, men sen kommer kickboxningen. jäääädrar vilket endorfinpåslag jag hade när jag kom hem. tack david för att du drog med mig. wooohooo!

börjar bli lite nervös inför imorrn - ska spendera dagen med ett gäng brandmän. jag har ju nån grej för män i uniform - jag blir som en liten tolvåring - fnittrig och högröd i ansiktet så fort någon tilltalar mig. hur tusan ska detta gå? jag ska infinna mig 7:30. bäst jag går och kramar kudden.

snart.

måste bara berätta att imorrn är det dags för veckans sista pass med marre och david. på schemat har vi bröst/triceps. kan inte bli annat än bra! jag är sååå taggad :D

NU ska jag gå och lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0