morgondagens pass

imorrn kommer david köra sin lia-redovisning i gymmet. det är box som gäller. kommer bli skit-kul, han kommer sköta sig exemplariskt och köra skiten ur oss andra.
sen är det dags att gå i skolan i 3 h, sen ska jag köra mitt ryggpass + mage.
ryggen är det jag har svårast att träna i gymmet. kanske mest för att jag har tråkiga övningar? det finns dock inget snyggare än en slimmad rygg..
satt och läste lite i fitness-magazine som har haft en "följetång" - variera mera. månadens del handlade om ryggövningar...
något jag kommer lägga in i schemat är framåtrullning på boll.

visst, den tränar magen men är utmärkt träning för stora ryggmuskeln. lite roligare än latsdrag, speciellt när mage är inblandad. kanske slipper vassen, beach 2010?
from imorrn så är även chins med på schemat. det var år sen jag gjorde några, minns att lillebror och jag hade tävling när vi var mindre gjorde jag minst 8 st och slog honom med hästlängder... tills vi kom upp i övre tonåren - då var man körd... idag är man väl glad om man orkar 3 st? slänger nog in lite t-bar rodd också. linus i klassen har lovat att hjälpa mig. det här kan bara bli bra!
imorrn kommer även mitt paket från gymgrossisten. har köpt lite smått och gott, tex whey-80 vanlij, börjar lessna fruktansvärt på jordgubb, ett par bögiga handskar och det mest spännande: hjälp till fettförbränningen. det är en 12-dagarskur så det blir till att köra nolltolerans mot kolhydrater under jul och stenhård träning. det lär ge reslutat på fettdepåerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0