nöjd

jag har fuskat idag. istället för att åka till gymmet efter skolan så åkte jag förbi ICA och handlade lite gott, slirade hem i snöovädret och började göra iordning pannbiff m. ugnsstekta grönsaker. Söta rara Cia i klassen och jag bestämde oss för att byta massage så jag struntade i gymmet. jag körde ju trots allt ett pretty hard boxpass tidigare idag. och innan det var jag med när stina tränade på sitt body-step-pass + att vi körde lite av hennes asaroliga aerobicspass. :)
jag nöjer mig med det idag! ska gå och nanna nu, känner att kroppen är slut efter massagen. mysigt!
btw. önska mig lycka till - imorrn är det uppmassage i den taktila beröringsmassagen som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0