uppdatering

pappa mår bättre, han fick komma hem från sjukhuset i måndags och var mycket piggare!
mår pappa bra, mår jag bra.

i måndags: var det dags för min första lia på westerlundska gymnasiet. jag träffade på min fd. idrottslärare i entrén och hon visade mig runt på skolan, det har hänt lite saker sen man tog studenten 2004...
sen till 9:55 var det dags för mig att inta "scenen". jag pratade inför BF1 - Barn och Fritid 1 - om tankens kraft och affirmationer. det var så jävla kul! jag fick sån respons! en tjej kom fram till mig efteråt och bad om att få prata med mig i enrum. hon berättade om "hennes historia" och berättade att det jag sagt inför klassen var så himla bra! TACK!
senare på kvällen var det dags för veckans höjdpunkt - gymmet med underbara marre och hennes david! jag har lovat marre att smitta av min gym-kärlek på henne och gör man inte det bäst genom att låter henne köra stenhårt medan jag står och kollar så hon gör tekniken rätt. på schemat hade vi rygg/biceps. det är så jävla kul! jag hoppas innerligt att du/ni tycker likadant?

igår: låg jag på rygg nästan hela dagen, efter att ha spenderat hela morgonen på toaletten. magsjuk? jag tror det var något jag åt i måndags kväll... tog mig till gymmet för ytterligare en instruktionsrunda med marre och david på kvällningen. nu var det dags för ben/axlar. ben är mitt absoluta älsklingspass! det bästa som finns är att ligga i benpressen och skrika/frusta/stöna. och de gående utfallen -ÄLSKAR. jag körde stenhårt med dem båda. jag tar ett nackskott om de inte har träningsvärk idag. sådetså.
efter deras pass körde jag själv axlar/bröst och senare fotbollsträning i 1,5 h. bra kväll igår :)

idag: har vart "ledig". har vart till uppsala med min bil på service, shoppat lite med mamma och nuär jag "hemma" igen. bor fn. i min gamla lägenhet som jag hyr ut i andra hand till min elin.

om 2,5 h kan det vara så att jag dör. på riktigt. jag ska nämligen testa kick-boxning. jag börjar bli så fruktansvärt nervös. jag ringde tom till storebror, som ska "ta hand om mig" på min praktik imorrn på brandstationen här i enköping, och varnade om att jag kan ha brutna ben och blåklocka imorrn. men det får de ta... :D önska mig lycka till!!

love

Kommentarer
Postat av: Marielle

Du behöver absolut inte ta nåt nackskott, för träningsverk har jag absolut... Fan jobbigt att ta mig upp från toaletten efter uträttade besök juh!!



Love it, love u=)

2009-12-02 @ 18:43:48
URL: http://metrobloggen.se/marransvarld
Postat av: sophie

det är det absolut bästa när man ska ner på toastolen, sista centimeterna släpper man hela tyngden eftersom man tror man ska gå sönder! haha

love it, love you!!

2009-12-02 @ 22:08:26
URL: http://hagelinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0