vill inte tillbaka

ju mer jag tänker på det, desto mer vill jag inte tillbaka till banken. jag har nu jobbat en hel dag, och jag får redan krupp. så fort jag satte foten innanför dörren så åkte mina axlar upp mot öronen och hjärtat pumpade lite fortare - när vi slog upp dörrarna vid kl 10:00 så var det som om tåget körde in på kontoret, och det hade åkte förbi först 14:13. konstant kundtryck hela dagen. jag har ingenting mot männuskir, det är faktiskt kul att ta sig tid och faktiskt prata med varje människa och "se" dem. det som är usch och fy är arbetsklimatet. morgonfikat blev ståendes vid mitt skrivbord, lunchen var på 30 min och det var bråttombråttom att låsa valvet. jag som inte "stressat upp" sen jag började skolan tyckte det var skitajobbigt.
nu ska jag göra en avslappning och sen sova sött.
imorrn ska jag tillbaka till gruvan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0