imorrn smäller det.

LYCKLIG! jag åker ner till min underbara vän malin i magaluf imorrn, tillsammans med en annan vän johan. wiihoo! det roliga är att malin har ju berättat för alla om oss att vi är på väg ner, och alla tror det är två brudar som kommer, ingen kan könsbestämma johan eftersom de knappt hört namnet tidigare :) can't wait o see the look on their face.

sååå idag gäller det att tvätta, tvätta och tvätta.ska städa lite också, det är ju fruktansvärt fräscht att komma hem till en nystädad lägenhet.

torsdag: åt middag med mina söta föräldrar och halva fam. jobacker
fredag: barnvakt med mamma. åkte karusell och mådde illa. a. och jag gick sen hem till mig när barnen åkt hem för att dricka till lite. vi satt i mitt fönster och tittade på människor tills vi höll på att ramla ut :)
avslutades med joar. haha.
lördag: solning hos mr muscle blev allt annat än det, känns det som. Avslutades med fantatiskt god mat hemma hos elektrikern! och sen hamnen.

från säkra källor så är årets hamnfestival det näst sämsta året. ever. typiskt j**la enköpingsbor...

igår var jag ut till koffsan med j och skogen. en skön dag med sol och bad :) nu väntar frukost sen tvätta, städa, diska, packa, vattna blommor OCH dansa till jackson på högsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0