kjellsdottir

spotify funkar inte... det är nåt tjall med mitt ljudkort. låter billigt?! jaja, andningen har hämtat sig iallafall...

pratade med älskade pappsen idag. han är pigg! tidigare idag så fick han sin tredje cellgiftsbehandling. denna gång till 100%, inte 80% som de två tidigare. domningarna och stickningarna i fingrarna är desamma, när han dricker kalla drycker så blir det likadant i halsen som i fingrarna. pappa kan ju inte hålla sig från att testa :) mamma berättade att så fort han kom hem så var han tvungen att sätta in händerna i kylen för att känna hur illa det är. knäppjök!

på tisdag är det bokat att mor, jag och far ska på roadtrip. vi far till sunne och äter kaker och buller (det är så man uttalar det i värmland, det har jens berättat för mig). jag ska även på intervju för en av de fem utbildningar jag sökt. jag trodde dom hade kasserat min ansökan eftersom de inte hört av sig, men igår ringde telefonen och jag blev inbjuden till skolan i sunne och en intervju-tid. snabbt som attan bad jag pappa ta ledigt så vi kan åka på en tripp tillsammans. myyysigt!

imorrn skickar jag även in en ansökan till skatteverket om en namnändring. jag ska lägga till kjellsdottir som mellannamn. som otroligt stolt dotter till en Kjell vill jag ha hans namn med mig - hela livet!

nu ska jag sova. imorrn är det fredag. WIIEE

Kommentarer
Postat av: A.

varför Kjellsdottir och inte Kjellsdotter? har ni isländska släktband? ;)

2009-06-12 @ 18:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0