dagens fynd


som sagt, det blev några fynd idag. jag diggar linnet massor.
och skorna, självfallet!

kom hem från "snickeboa" 20:16. fort igång med ugnen eftersom alla lampor och elektrisitet skulle stängas av mellan 20:30 - 21:30. Earth hour.
jag vet inte om det gör något åt miljön, men nu har vi dödliga sagt vårt iallafall. har fått det förklarat för mig att det går åt mest energi när man slår på en strömbrytare... förmodligen så fanns det säkert några hushåll som fick trubbel när som väl skulle slå på strömmen igen efter halv tio.
jag satt iaf här. precis i samma ställning jag gör nu. mitt i soffan, med benen på bordet och en kudde bakom huvudet, dock var datorn inte i knät. det var skönt att bara sitta och lyssna på tystnaden i en timme.

efter det bar det av till fjärd100gatan och fotbollsdags. vilket sömnpiller! as usual när sverige spelar landskamp...
på väg hem träffade jag på mr. vänskä. haha, kan var en av världens roligaste killar!
den här karln har tjatat om att han ska åka till florida i snart fyra månader - och vad händer? jo, (haha!) han tittar fel på biljetterna. istället för att sitta på flyget 07:00 imorse, satt han i bilen på väg till arlanda 16:00 idag...ooops. hahaha. typiskt mr. vänskä! efter lite övertalning så ordnade det sig iaf, på måndag reser han ist.

bien venida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0