eftersvettningar

puuh!
dansaerobics på a3träningscenter är helt underbart, vilken endorfinkick jag har nu!
idag har inte mycket hänt, har setat på jobbet lika grubblig och fundersam som förut.
imorrn däremot blir en mysig dag.
malin och jag åker tidigt till sthlm, hon ska på jobbintervju och jag hänger med som modell. nej, jag ska inte klä av mig eller klä upp mig... jag hänger med som massagemodell. visst! hon är ju utbildad massör och spaterapeaut och hon måste ju visa vad hon kan - på mig. YES!
efter det ska vi ta en promenad på söder och kanske äta lite sushi?
nu är jag svulten, kokar lite havregrynsgröt med solros- och linfrön!
förresten, jag har tänkt mig en ny tatuering, vad tror du om något liknande där här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0