hope and glory

idag har vart en bra med omtumlande dag.
det började med brunch på globen, bulgursallad med kalkon och avokado, sen "lunch" på pub-caféet. blåbärspaj med grädde. mums! sen blev det till att gå på stan. på scorett hittade jag ett par stövlar som jag tittat på tidigare. DOM SKA JAG HA! men nej.... dom hade lyckats sälja den andra 38an så jag skulle få en vänstersko i 39 o en högersko i 38. nej tack. SKIT
sem blev det hem till enköping igen, och ut till veckholm.
mor, far och jag åt trerätters och mådde bra, sen började vi prata om allt. hur vi vill ha det om det skulle hända oss något, främst pappa. det blev ett riktigt jobbigt och känslosamt samtal, men samtidigt skönt. jag känner mig fortfarande skärrad...
att jag samtidigt fått ett jobberbjudande och är lockande och att mina framtidsplaner inte är likadana som för ett halvår sen gör att kvällen kanske inte blev som jag trodde.
just nu sitter jag hemma hos elin och har ett glas rött i handen.
men imorrn är det en ny dag.

förresten: PAPPAS OPERATION ÄR UPPSKJUTEN. på söndag nästa vecka får vi reda på det nya datumet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0