liggsår?

jag vaknade kl 07:30 imorse. pigg... men tvingade tillslut kroppen att slappna av och sluta grubbla så sov till 10 iallfall. sen låg jag kvar.

trodde jag skulle ha liggsår när jag väl gick upp ur sängen 14:00 men inte en skråma. konstigt? när utvecklas liggsår egentligen?
nåväl, tog mig upp och stekte en omelett - väldigt underskattad rätt.
sen tog jag bilen, hämtade saga och åkte till danslokalen. och så kom huvudvärken. varför säger alltid sophie, söndag kväll, "Jag ska aldrig skaffa barn?"
JOO, dom små jävlarna i min fortsättningsgrupp är hemska... vilken huvudvärk jag har. fortfarande! vi var klara 18:00.
Zzz...
satt och tittade genom en del bilder från helgen. i fredagsmorse, på väg till järnvägsstationen tog jag det här:

ett av träden i allén på drottninggatan i enköping. jag kan inte hjälpa det, men jag tycker synd om träden - speciellt när dom är klippta, som denna. det ser alldeles naket, ensamt och kallt ut.
kan nån svara mig på vad det är för slags träd?
neeej, nu ska jag äta glass, popcorn och titta på beck.
ciao
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0