masserad och lite mjukare

malin och jag har spenderat nästan hela dagen i privatskolan for beauty and skincares utbildningslokaler på lästmakargatan 10  i sthlm. mycket information blev det och jag har fått underbar massage av malin. jäklar va duktig hon
är! nu är det bara att vänta och se om hon blir antagen. spännande!

väl tillbaka på centralen så är såklart vårt tåg inställt... visste ni att SJ AB blir BAJS baklänges?
visste ni också att mina skor, som jag köpte 21/2 är trasiga? jätteroligt! sulan har släppt helt och hållet i bak. skit också!!
blir till att gå tillbaka och gnälla... verkligen min favoritsyssla.

nej, nu ska det kokas gröt till mig och malin och sen är det dags för a3. ikväll är det bröst och triceps som ska trimmas! widdings schema passar mig jättebra. lägger upp det senare!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0