ni alla har gjort mig till den jag är




Kommentarer
Postat av: jobacker

Fan va snygg rumpa jag har, mammas är helt ok den med!!;)

Den 6 september flyttar jag till LONDON!!!:)

Kommer att sakna dig!!

PUSSSSSS

2009-03-25 @ 19:44:04
URL: http://jobacker.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur många tårar har vi inte gråtit tillsammans,

det kunde kanske göra en hel flod.

Men alla skratten och allt roligt vi har gjort min vän, är mitt hjärtas handelsbod.



Så vänner är dem som är närmast ditt hjärta,

dem finns i själen även när dom är på avstånd.

Jag älskar dig för du är som du är.



Jag gör alltid mitt bästa för att värma dig

och jag kommer alltid att finnas där

för att lyfta upp dig på dina fötter när dina vingar har problem att komma ihåg hur man flyger

och jag kommer alltid att finnas för att vaka över dig vart jag än är.



Du måste förstå att du är nåt speciellt , du är min egna ängel som gud har sänt.

Jag ä så glad att vi fann varandra igen för utan dig hade jag inte vart den jag är idag!



Puss puss



2009-03-25 @ 23:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0