gråtmorgon

imorse ringde pappa in sig till akademiska och dom talade om för honom att han är välkommen in till dem kl 14:00 idag. så nu sitter han och mor i bilen på väg till uppsala.

"vill du att jag kommer in och håller dig sällskap ikväll?"
"Nej kom upp på onsdag ist. Dom kommer vara på mig hela dagen med blodprover hit, köra mig dit. Kom upp på onsdag ist, för blir det operation imorrn så skulle jag få stanna på intensiven i ett dygn."
"okej"

jag kan inte hjälpa det, men jag är så himla orolig. tänk om nåt händer under operationen och ingen av oss är där?
att jag på morgonen har bråkat med puckot (absolut inte pappa) också gör inte saken bättre. är så less på hans ständigt egoistiska handlingar!
så nu sitter jag här och gråter. igen. med magkatarren tillbaka.

blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0