operation

inom två veckor kommer pappa ligga på operationsbordet. då kommer man ta bort tumören man hittat på hans högra lunga.
det värsta med denna hemska sjukdom är hjälplösheten. jag kan inte göra något alls för att hjälpa pappa. vid en förkylning kan man köpa massa frukt eller gå till apoteket och köpa något mirakelpiller, men i pappas fall kan man inte göra något alls, finns inga piller, ingen kuckelimuck-medicin som gör att alla cancerceller försvinner. bara cytostatika som bryter ner kroppens bra celler också. men nu jäklar, nu fokucerar vi på operationen så håller vi tummarna på kuckelimucken :)
var till mamma på danslokalen ikväll. fick hyffsat stöd ang. mina framtidsplaner. men jag vet att oavsett vad jag gör så finns mina underbara föräldrar där. i love u!

innan jag går och lägger mig måste jag säga GRATTIS MALIN till jobbet! helt otroligt! Malin kommer i höst att jobba på något flådigt kryssningsfartyg någonstans i världen. och jag är inte ett dugg avundsjuk...
sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0