uppe med tuppen

hmm.. okej, jag är iaf uppe väldigt tidigt för att vara en lördag. idag är shopping-day!
malin och jag åker om 30 min till Kista Galleria och jag ska vara någon slags personal shopper, hon sticker snart iväg till magaluf igen, och behöver tydligen shoppa innan... jag fattar inte? :) och här sitter jag i morgonrocken och ser ut som ett träsktroll. varför kan man inte bara få vakna en morgon med sminket på, lagda lockar i håret och sängkammarblick? som i tex desperate housewife? usch, jag blir mörkrädd när jag tittar i spegeln...

ikväll har jag bestämt mig för att boka resan ner till magaluf iaf. förra året blev ett fiasko! jag var ledig två veckor i augusti och pratade ihop mig med malin; "såklart du är välkommen, men ta med dig nån för jag kommer jobba hela tiden!"
visst! andré var supersnäll och lovade följa med, kruxet var ju det att det inte fanns en enda biljett att köpa på nätet. optimistiska som vi är åkte vi till arlanda. "det måste ju finnans nån flygstol som dom rear ut?"pappa skjutsade oss, och så sprang vi fram och tillbaka i terminal 5. "en enkel resa till palma, 4500 kr" (tänk en tant med nasal ton)
så vi gav upp efter 5 h och började dricka öl ist. skit. iår vägrar jag vara med om det.
så ikväll smäller det! wie

måste hoppa in i duschen nu, malin kommer få hjärtsnurp om hon kommer in och ser mig såhär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0