vill ha



hittade dessa på sko-august i enköping. visst tusan är dom läckra?

igårkväll blev en mysig kväll, kom hem från jobbet slängde i mig lite gröt, sprang till gymet och trimmade ben och rumpa. oj vilken träningsvärk jag har idag! men jäklar va skönt det känns... efter det blev det supergod middag med blodig ryggbiff och favoritsalladen: ruccola, gurka, körsbärstomater, citron, kallpressad olja och vitlök. MUMS! sen såklart Så ska det låta!
idag sitter jag på jobbet. banken har ju öppet på lördagar här i v-ås. ska göra lite kalkyler till husköpare och träffa några nya kunder. ikväll blir det självfallet melodifestivalen! MIN FAVORIT: Caroline af Ugglas - Snälla, Snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0