plus-size

ikväll har jag lekt baddräktsmodell. eller rättare sagt bikinimodell.
jag har riggat min kamera på ett jättebra ställe och har fotat mig själv framifrån, i profil och bakifrån. jag vet, det låter helt sjuk men jag tror det kommer bli bra.
jag ska nämligen göra såhär varje vecka i några månader framåt så att ni som inte träffar mig särskilt ofta, (jag tänker speciellt på dig som glider runt på vågorna i medelhavet på en lyxkryssare. du vet vem du är) kan följa min utveckling. jag har även skaffat mig ett måttband för att ha koll på midjemåttet o.s.v.

jag tränar idag sex dagar i veckan - fyra pass styrketräning samt två konditionspass. motivationen och kärleken finns där, det jag behöver hjälp med är maten.
hur mycket mat behöver jag äta?
jag dricker mivi total flex samt whey-80. nåt annat kosttillskott som behövs? hjälp!
hur funkar LCHF? kan det funka på mig?

Kommentarer
Postat av: amanda

sånt där är så svårt, önskar jag kunde mer om kost och så!

2009-11-20 @ 09:50:37
URL: http://bergmann.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det funkar ju så att kroppen tömmer glykogendepåerna och sen går på fett, ju mer fett du stoppar in. Ju mer fett förbränner kroppen.. jag klarade dock inte av det eftersom maten vart för fet å jag spydde av bara tanken på ägg å smör...

2009-11-20 @ 10:33:24
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0