svett

jag förstår mig inte på det här med träning...
som du kanske har förstått så håller vi denna vecka på med fysiska träningsmetoder i skolan, vi spenderar hela dagarna i gymmet och i gruppträningssalen. i dag på förmiddagen medan jag skrev provet (fick 63/68 poäng, klart nöjd) så körde mina klasskamrater ett pass bodypump (styrketräning i grupp) på eftermiddagen så har vi kört aerobics, hela tiden - inge vila. dagen avslutas med att att vår lärare säger:
imorrn är det grötfrukost som gäller för det kommer bli fysiskt tyngre än idag!
för några månader sen hade jag förmodligen kommit med någon undanflykt som: hunden åt mina skor. eller: ooooj va febrig jag känner mig. men idag så skulle jag göra allt för att få vara med - det är helt underbart vilken känsla man får i kroppen efter att ha kört stenhårt i fleraflera timmar!
imorrn ser jag framemot, och förväntar mig: svett, tårar och slutkörda ben.
jävlar va taggad jag är!!

ps. du vet väl att svett på gymet luktar inte illa, det doftar kärlek? .ds

Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbart!!



Är faktiskt väääldigt avis! Vill också få göra såna roligheter på skoltid.. :)

2009-11-18 @ 17:01:27
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0