abstinens

har vart till storstan karlstad idag till sofimar och hälsat på. har gjort en hudanalys och fått en makeup-rådgivning. nu har jag fått alla tips jag behöver för att få en fin och ren hud. även tips på färger och dermanords produkter. klicka här som du vill läsa mer! jag ska försöka förlägga en större del av min praktik där, ägaren ann är fantastisk!
nu ska jag läsa om massage för små och stora barn, plugga lite anatomi och resonera ang. självkänsla. imorrn är det stressfysiologi och mentala träningsmetoder - oj va jag längtar!!
so long.
ps. jag har endast tagit 1 snus idag! abstinensen river i kroppen, men måste kanske leva som man lär när man väl ska bli hälsoterapeut? .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0