fredagsmys

snusfri i snart 54 h. abstinensen river i kroppen! jag känner mig som en knarkare. fy tusan... om jag bara tränger undan det för en stund så ska jag få berätta om min underbara dag :)
jag har läst: jag är unik! sophie, du är unik. sophie är unik! överallt! det känns fortfarande löjligt att säga det, men jag tror verkligen det kommer ge med sig. jag ska ge det en chans, känns som om min självkänsla inte kan bli sämre?
gjorde lite avslappningsövning i sängen. andades med magen, spände och slappnade av i alla muskler och tänkte mig till mitt smultronställe. fungerar bättre och bättre. duschade i ca 45 min, packade väskan och tog mig till skolan. nu börjar det underbara: zonterapi. OCH taktil helkroppsmassage. TACK DENNIS.
oj va jag behövde det. hela kroppen har skrikit efter behandling och beröring. tacktacktack.
hyrde film, tog en långpromenad och lagade pasta med pesto. life's good!
älskar lugna fredagar med regn i värmland. lovelovelove it! :D

Kommentarer
Postat av: rigmor eriksson

vist är du unik det har jag vetat hela tiden, kul att du har börgat inset det själv bättre sent än aldrig kram gumman

2009-10-19 @ 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0