massage?

känns dumt att ha träningsvärk i sunne. så nu har jag träningsvärk i enköping ist.
hade en underbar kväll/natt/morgon.
och eftersom helgen spenderas i enköping slänger jag ut frågan:
MASSAGE NÅGON?
jag behöver göra några fler dokumentationer i taktil beröringsmassage och du får det till självkostnadspris.
60 min massage?
anyone?
:)
ikväll blir jag bjuden på middag, imorrn ska jag till gymet och sen ut på landet för att byta däck och förmpdligen plugga med marre. kan inte bli bättre än att plugga latin med en sjuksyster. wiiee!
söndag blir en dag full med fika. har lovat bort mig på kaffe överallt. nu: skjutsa mitt nattsällskap till jobbet. :) hon är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0