insomnia

jag har inte vart såhär trött på väldigt länge... det blev en hektisk dag igår...
första massagen var bokad 09:00, sen rullade det på med fika där - besök där. massor med massage och oxytocin. jag hann med 7 st massager den här helgen. nu jäklar ska väl allt sitta i kroppsminnet ist för i huvudet...
när jag väl varvat ner hemma hos den bästa av de alla höll jag på att somna, så bestämde mig för att åka "hem" till min gamla lägenhet och sova. MEN IKKE! där var det förfest. och jag är ju ingen nejsägare, så hängde på. blev klädd av min personliga stylist i jeansskjorta, svarta jeans och högklackade lackskor. snyggsnyggaresnyggast. sen blev det stadens nattclub till stängning. det är så fascinerande att se alla fulla människor. och sådär lagom mysigt när man får en sliskig arm om sig och spritandedräkt i nacken: sophiiiie! är du hemma. woohoo!.
omg
låg i sängen 04:00 men var upp 07:00 för att lämna bilnyckeln till storebror. tack för lånet! sen har det knappt blivit nå mer sömn. så en skön resa hem i tåg sitter inte helt fel nu, speciellt inte när jag sitter i den tysta vagnen från stockholm till kil.
längtar så fruktansvärt mycket efter min säng! sitter förnärvarande mellan två gnisslande vagnar på tåget till sthlm, det är fullt och jag tänker inte ens försöka tränga mig någonstans med min packning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0