jag tar tillbaka

gud sån rolig kväll jag hade igår! först och främst raggarbil och sen rockband hos marcus.
jag sa det igår och säger det igen: jag är så glad och tacksam att jag hamnat just här i sunne - skulle aldrig ha setat i en raggarbil annars och jag skulle förmodligen aldrig hälsat på en hamster vid namn pacman annars.
tack marika och marcus, ni två är för härliga alltså!
innan jag åkte hem igår så gick jag genom marcus dvd-samling - han skulle kunna starta uthyrning, så mycket film har han :) och jag minns nu hur jag igår sa: åååh va jag önskar att det regnar imorrn och är riktigt ruskigt höstväder! bara så jag skulle få en ursäkt för att åka hem till marcus och kolla film hela dagen. men... jag tar tillbaka. jag tar tillbaka allt! för nu när jag ligger i sängen och solen letar sig in genom gardinen - då vill jag inget annat än ut.

när jag tänker efter så har ju inte filmtittade något med vädret att göra. men vi har bara alltid gjort det - skyllt på vädret för att slippa gå ut. vill man stanna inomhus och titta på film trots att det är skinande sol utomhus så tycker jag att man ska göra det. eller tvärtom, sluta irritera mig på människor som proklamerar: det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. faktiskt! jag tar tillbaka allt jag någonsin sagt om att: folk är så slöa och lata och orkar inte ta sig ut, det är ju fint väder!
jag väljer iaf att ta mig ut idag - ska höra om grannen är vid liv så man kanske får sig lite sällskap. om inte så vill nog hans hund följa med iaf?
först och främst: grötfrukost med solrosfrön, banan och russin och kaffe. mums!
hoppas ni också får en fin dag idag oavsett om ni stannar hemma eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0