min blivande man

sofia och jag lekte på gymet igår. hon var gyminstruktör och jag otränad. hon instruerade mig i massor av bröst-, biceps- och tricepsövningar som jag tror vilken som helst klarar av. har träningsvärk i bröstet idag. jag gillart!
åkte hem, kokade några ägg, duschade, la mig på soffan och somnade.
då ringer telefonen. "hej, det är din blivande man. hur är det?" 
jag var helt yrvaken och visste knappt vart jag var. vad sa du för nåt?
"hej, hur är det?"
är du säker?
"jaa"
mitt huvud hittade på det där, men in real life så är det så.

han är min blivande man.

och jag är glad för det. väldigt glad.


Kommentarer
Postat av: johannes

vill förstå mig på dig.. men... jag är rädd at..............

2009-10-31 @ 01:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0