stuck in a moment

i'm stuck in enkoping, and i can't get out of here...
har haft en väldigt bra helg i enköping. middag hit, massage dit. träning och kärlek. en bra helg helt enkelt.
hade samtal igår med en väns vän. hon tänker väldigt mycket på allt, men jag hoppas att jag hjälpte henne reda ut en del saker. jag rekommenderade två böcker som jag haft mycket hjälp av - du vet att du alltid kan ringa om du vill bolla tankar!
jag ska plugga nu. resonera om självförtroende och självkänsla - vilket jag tror jag blivit en expert på, inkl. 44 st anatomifrågor som ska besvaras. hemtenta is the shit.
ikväll ska jag träffa andreas, vi ska gymma ihop. jag blir glad av att vara med honom. och man vill ju vara gla'!

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0