what a mornin

vilken underbar morgon :) jag vaknade med solen skinandes rakt i ansiktet, trodde nästan det stod en ängel i rummet eftersom det var så ljust - men icke. det var bara solen som sa: godmorgon!
kaffet är straxt klar och jag är redo för en långpromenad i skogen. hihi, jag busade verkligen till morgonen med att äta en colanapp, en rund chokladbit och en såndär röd och svart döskalle. vilken frukost va? haha. jag är glad att jag inte tog en snus ist. jag har vart snusfri i väldigt många timmar nu. jag är så stolt över mig själv
nu ska jag hälla mig några koppar kaffe!
daniel får följa med mig ut:
http://open.spotify.com/user/fialajnen/playlist/11vDYSFAIXAGyx1xkBWkra

jag är unik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0