hemma?

jaha... då var man tillbaka i sunne. hemma. eller nåt?
när jag klev innanför dörren här så kändes det bara konstigt. det luktade konstigt. soffan kändes konstig. det enda som var som det skulle var min ursköna säng. och mina kuddar! oj vad jag saknat dem :)
första skoldagen är avklarad nu. hela dagen har gått till att rikta all energi och fokus på den klasskompis som stått upp i hörsalen för att berätta om sin praktik. min söta rumpa har fått träsmak och huvudet är proppfullt.
men jäklar va kul det är att se hur alla har växt.
imorrn efter lunch och resten av veckan ska vi syssla med SPA. eftersom det är det jag gjort de senaste tre veckorna är jag inte så supersugen, trots att vi ska till Selma SPA+ och träna på "kurbad"...
äsch då, det här kommer bli bra.
nu ska jag läsa mailen, ser att det rullat in en massor med elektroniska intervjuer. jag sysslar nämligen med ett projekt hos räddningstjänsten enköping håbo. mer info kommer till helgen...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejja hejja, du är bäst. Saknar dig dock bästis.. Kom ihåg tänk inte på den rosa elefanten, dem använde det uttrycket på greys idag och det fick mig att tänka på dig på en gång. Pusspusspusspuss

2010-04-29 @ 00:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0