hotell heby

nu har jag checkat in på hotell heby.
det enda jag bad om var att få en säng att sova på och ett kök att få laga min mat i.
istället möttes jag av lagad mat; baconlindad kyckling och ugnsrostade rotfrukter samt ett prinsessrum.
"faster fia, du får bo i mitt rum och sova i min säng."
men vart ska du sova då?
"hos mamma och pappa" och så log hon det största leendet jag någonsin sett.
så här sitter jag i mitt (läs:alice) rosa prinsessrum. det är hello kitty-grejer, barbiedockor och pippi långstrump prylar överallt. helt fantastiskt faktiskt!
imorrn är första dagen på praktiken på Sätra Brunn, en kurort sen 1700-talet. fokus kommer ligga främst på träningsbiten, men jag hoppas att jag får en större insyn på spa-delen också. nu ska jag sätta mig och skriva ner lite förväntningar inför praktiken. önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0