energibehandling

idag fick jag en "energibehandling". ska jag översätta det till engelska skulle det kallas healing.
kajsa, som behandlande mig, började med att intervjua mig. född år? civilstatus? ont någonstans? har du vart med om ngt jag borde veta om? finns det ngt speciellt du önskar av mig?
hon gick runt mig och höll upp en pendel vid mina chakran. emellanåt skrev hon ner vad hon kunde läsa av pendeln. efter en stund började hon behandla mig. hon höll sina händer över mina sju stora chakran. hon började vid mina fötter och så fort hon tog i mig så kändes det som om någon stod vid huvudändan av bänken och tryckte på mitt huvud, rakt över skalpen. trycket bara ökade och ökade ju mer hon tog i mig. efteråt berättade hon att hade sett solstrålar under behandlingen. "jag vill kalla dig ett regnbågsbarn. allt du gör blir bra, det strålar solsken om dig. men, du måste tänka på dig också - jag känner att du vet själv att det finns en plats inom dig som du alltid kan gå till för att få lugn och ro."
efteråt kände jag mig helt slut, trött och pluttig. men det var bara att släppa det, jag hade en massa massager inbokade på eftermiddagen. det roliga är att jag fått väldigt mycket beröm idag! verksamhetschefen fick sin tredje och sista massage av mig idag och hon sa att jag mer än gärna får använda henne som referens. you bet!
ikväll så lagade storebror middag. han och jag delade på denna skål, full med pasta m. pestosås, parmesan, ruccola och körsbärstomater.

efteråt gjorde jag iordning en saltscrub. ta olivolja och salt, blanda så det känns som en sockerkakssmet och scrubba. tillsätt mer än gärna några droppar eterisk olja. vill du veta mer om eteriska oljor kan du läsa HÄR.
jag rakade oxå benen, gjorde en hårinpackning och en nässkölj. nu känner jag att ögonlocken är väldigt tunga.
bäst jag kryper ner i 80-sängen i prinsessrummet.
dröm sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0