do u wanna be my valentine?

jag befinner mig i mitt gamla flickrum. på väggarna sitter de tapeter jag själv valde i tonåren - grönrandigt.
mitt i rummet står min gamla ribbsäng. det doftar inte som förut.
det doftar gästrum.
trots det har mamma bäddat rent, städat ur och gjort det himla mysigt. för första gången på länge känns det bra att vara i det grönrandiga rummet. den här helgen har alla förutsättningar att bli en toppenhelg. imorrn ska jag iväg på spännande saker samt discoträna. på lördag är jag bjuden på fotbollsfest, trots att jag inte är med i startelvan längre plus att rygg och axlar ska trimmas i gymmet. på söndag är det.... hmm... söndag. inte alla hjärtans dag. eller?

Kommentarer
Postat av: amanda

Neej, alla hjärtans dag är det verkligen inte :p ha en mysig helg :)

2010-02-12 @ 11:14:45
URL: http://bergmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0