johan drugge

Kvällens sms-konversation med min granne:

Jag: Hej världens bästa granne. Jag hoppas allt är bra? Vet du möjligtvis vart man köper en lampa till en Avensis -99 i Sunne?
Johan: Hej hej :-) jo det är ok :-) ok macken borde ha om du menar till din lykta som vart svart i ett halvår :-D
Jag: Vad menar du med det? Grr ;)
Johan: Ha ha :-D Vill du att jag ska kolla va för sort lampa du ska ha ?
Jag: Ja tack gärna!
Johan: Ok kommer över å hämtar nycklarna snart då :-) ska bara duscha
Jag: Du är bäst 

15 min senare när jag precis kommit ut från duschen plingar det på dörren. Jag slänger en handduk om mig och kastar åt Johan nycklarna.
30 min efter det knackar det på dörren. Där står Johan med nycklarna och ett kvitto från OKQ8.
Han har köpt och bytt lampan.


Kommentarer
Postat av: Sandra B

Vilken uuuuunderbar granne du har! :)

2010-02-09 @ 22:37:40
URL: http://arentjes.blogg.se/
Postat av: Drugge

Hahahaha fan va du ä rolig sophie :)

2010-02-09 @ 22:46:06
Postat av: Sandra O

Åh vilken underbar granne, honom skulle man haft :)

2010-02-10 @ 15:52:05
URL: http://memorieswithpain.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha ja jag finns ju här bara å hämta mig hi hi :)

2010-02-14 @ 11:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0