mitt inre rum

jag har nyss kommit tillbaka från mitt "inre rum". ja, jag har mediterat.
vanligtvis, när jag tar mig dit, så är det ett helt vitt rum, från golv till tak, utan några möbler. men där finns ett stort fönster, och utsikten är den man kan få om man är hemma hos lillebror. alltså om man står i hans fönster på övervåningen och tittar ner mot sandhagen - åker åker åker. det är alltid sommar utomhus, och sädesslagen böljar i vinden. det är vackert.
idag så blev jag förvånad. på golvet i mitt rum låg något bekant - anatomipärmen. så jag bläddrade igenom några sidor, i meditationen. det var fridfullt.
nu är jag redo för submissionbrottning i karlstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0