BLOG AWARD

jag har fått en blog award av Jenny. jag tackar ödmjukast!

den som har fått en award ska:
1). kopiera in awarden på sin blogg.
2). länka till personen som gett dig awarden.
3). berätta 8 intressanta fakta om dig själv.
4). välj ut 8 andra bloggar du vill ge awarden till, länka till deras bloggar och
skriv en kommentar att de har en Award att hämta.

här kommer 8 saker du förmodligen inte har en aning om:
1) jag har hållt 4 000 000 kr i sedlar i mina händer.

2) ibland så kissar jag i duschen.

3) jag var en riktig sleepwalker när jag var yngre! jag har tävlingsdansat i en herrans massa år för ena bugg & swing. bugg, lindy hop och rocknroll. vid 13-års ålder blev jag uttagen att delta i mitt första lag-sm som gick av stapeln i ulricehamn. hela dansklubben åkte buss ner och tog in på ngt sjaskigt vandrarhem och jag fick dela rum med 4 andra tjejer. mitt i natten vaknar tjejerna av att jag tar min kudde under armen och går. "hon skulle väl gå till sin mamma i rummet intill". istället har jag knackat på och gått in i ett annat rum, där de stora, tuffa, häftiga dansarna bodde. "ska jag lägga min kudde här eller här?" "nej men sophie, du ska ju sova i din säng i ditt rum" "nej men sluta nu, ska jag lägga min kudde här eller häääää...." mitt i ordet hääää... vaknar jag. nu är det ganska kul, då var det hemskt.

4) jag gjorde en abort vid 16 års ålder.

5) yamaha dt var något jag gled runt på i tonåren. yees, jag var en mopperaggare...

6) har jag bäddat rent i sängen till nya, fräscha lakan MÅSTE jag duscha, raka benen och scrubba mig innan jag går och lägger mig.

7) jag klarar inte av att se skräckfilmer. jag såg exorcisten för 10 år sen, men kan fortfarande drömma mardrömmar om den där hemska tjejen. det kan vara därför jag fortfarande sover med lampan tänd, när jag sover ensam.

8) jag har en fruktansvärd jobbig ormfobi. jag kan inte ens se en bild på en orm utan att slänga ifrån mig tidningen/rysligt fort stänga ner fönstret på datorn, kisandes så jag inte ska se/blixtsnabbt byta kanal på tvn med ena handen utsträck så den täcker tvskärmen. värst är det när jag sitter ensam i en mörk bil och får för mig att det är en orm i bilen, eller i toaletten när jag kissar. fyyy

jag skickar min blog award vidare till följande:
Fanny - har tagit alla vuxenpoäng innan vi andra ens tänkt tanken. jag vill veta mer!
Nina - var blogg jag följer i hemlighet, älskar hennes tavlor som hon säljer.
Sandra - min vapendragare i gymmet
Björn - min svägerskas bror, som gått från "svartrockarn" jag minns som ung till en stor inspirationskälla inom träningen.
Annika - min gamla klasskamrat som till sommaren ska gifta sig. jag vill veta mer!
Amanda - en nuvarande klasskamrat som jag är nyfiken på.
Sandra - den introverta fotografen som har blommat ut till den vackraste blomman med fantastisk karisma.
Sofia - min föredetta svägerska som snart kommer köra vasaloppet. jag vill veta mer!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åhh va söt du e..:)

Ska klura på åtta frågor bara..haha

2010-02-05 @ 20:40:29
URL: http://fannythelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0