100103

2010 har börjat väldigt bra!
sömnkontot har tankats fullt, jag är uppvilad och redo för att skolan ska börja. är mer än redo för en vecka med andreas i gruppträningssalen, mycket anatomi och ännu mer massage.
malin och jag har gjort kista galleria idag, mycket människor och mycket shopping, kom väldigt billigt undan tycker jag. nu på kvällningen har jag spelat wii med brorsdöttrarna och nu har de krypit upp i min säng för att kolla mammamia. ännu en bra dag på detta spännande år.
imorrn går bilen hem till sunne och jag får sällskap i bilen, malin följer med och stannar några dagar - minisemester kallas det :)
nej, nu ropar tjejerna på mig. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0