hjälplöshet

hjälplöshet. hjälp. lös. het. konstigt ord... och samtidigt det enda som kan beskriva känslan just nu.

man har hittat en ny tumör på pappa. i benet. faaaaaaaaaaan.
på fredag kommer vi få reda på hur det egentligen ser ut. om tumören sitter i vävnaden eller i benet. om det går att operera.
ilskan och skulden växer i mig. jag är arg på mig själv som inte jobbat mer för att pappa skulle kollat upp sitt ben tidigare. han har ju för fan haft ont i över ett år tillbaka! mamma har ställt frågan flera gånger till läkarna: kan det inte vara en tumör? -nej, absolut inte, har vi fått till svar.
skit oxå. helvetes satans bajs. svärorden bara rinner ur mig. jag har inget stopp.
jag behöver träna. jag behöver fokusera på något. men hur ska jag fixa det när det enda jag vill göra är att vara 30 mil härifrån, hemma hos pappa och hela honom med taktil.

hjälp. lös. het

Kommentarer
Postat av: Fanny

Helvetes jävla skit helvete! Nu får det väl vara slut på erat elände!!

skickar så många styrkekramar jag kan!!!

2010-01-27 @ 21:59:25
URL: http://fannythelen.blogg.se/
Postat av: Ankan

Du är en fin människa Sophie. Jag tänker på dig.

2010-01-28 @ 14:15:20
URL: http://www.ankanstraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0