medelålders män i solbrillor

det slog mig idag när jag var ute och powerwalkade, i alldeles för kall temperatur, att vad är det med medelålders män och solbrillor så fort solen kommer fram?
på min runda möttes jag av bil efter bil där chauffören, av det manliga könet, bar sina rayban's - inköpta till sommarens resa till gran canaria men som nu dammats av för att användas då farbror SOL tittat fram. jag vet att jag generaliserar nu men det är himla kul! väldigt kul att betrakta all män som tror de är guds skapelse till kvinnan så fort de får på sig sina brillor. nej, jag går inte igång på det. däremot ett tight underställ på en snygg powerwalkad man. mumma! frågan är bara vart han är nånstan? inte i rottneros iaf..

Kommentarer
Postat av: Jey

Jag skäms.. varför ska dem förstöra för oss alla ..buhuuu

2010-01-11 @ 17:42:01
URL: http://jeystraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0