countdown

sådärja.
nu har jag sommarlov. några jobbiga veckor med mycket plugg är nu avslutat och äntligen har tröttheten infunnit sig. eller äntligen..?
jag befinner mig i enköping i tre dagar till, sen väntar en välförtjänt semester på mallorca. jag saknar malin så fruktansvärt så det ska bli skönt att få komma ner och krama på henne. att jag även får sällskap av två av mina favoritklasskamrater kommer bara göra vistelsen i magaluf bättre. jag förväntar mig långa soliga dagar vid havet, sköna löprundor längs med stranden, kall god öl och mycket dans.
på onsdag när vi väl kommer ner så spelar england mot slovenien och jag ser framemot brittisk fotbollsanda och galenskaper.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0