go me!

svaret på anatomitentan har kommit.
för att få certifiera sig till massageterapeut (en kvalitétsstämpel i branchen) var jag tvungen att skriva ett VG på de teoretiska proven som var totalt tre stycken, ett för nedre extremiteten, ett för övre extremiteten och det sista för bålen.
jag var helt övertygad om att jag hade sumpat min chans då jag fick mail från min lärare:
166 poäng av 186 ger dig en plats för det teoretiska vertifieringsprovet i December. Vad det gäller den praktiska delen får du visa upp palpationsdelen en gång till. Bra jobbat! Vet att du haft mycket annat att tänka på med din far. Ha en skön sommar/JR


Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis till dig Fia.

2010-06-27 @ 22:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0