440 inlägg

jag är så förvånad över mig själv. jag ser och känner min egen utveckling. min självkänsla är stark just nu, jag är trygg i mig själv. jag kastar bort allt grubbel, mediterar desto mer. jag har ett hälsosamt förhållande till mat och träning och växer mer och mer in i rollen som massör. jag längtar innerligt till praktiken som startar 29/3. äntligen ska jag få visa upp mina kunskaper. jag har planer för framtiden - mål och drömmar - och jag vet att jag kommer fixa det.
jag saknar alla mina klasskompisar.
sophie idag och sophie för ett år sen är två helt olika människor. tack gode gud för det


Kommentarer
Postat av: Nina

Först och främst!



Blir helt rörd när jag ser att du gett Din pappa 2 av mina tavlor. Får en liten tår i ögat och sa till Husbandet och komma hit och titta.... :)



För det andra...



...håller jag stooooora tummar för att din pappa ska repa sig SNART!



För det tredje blir jag glad att du hittat dig själv, att du känner din egen utveckling och mår bra.



För det fjärde har det vart roligt att springa på dig 2 ggr på kort tid!



Massa kramar till dig!

2010-03-07 @ 11:19:42
URL: http://http.//niiinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0