PEGO

jag hade inga förväntningar alls på den här dagen.
jag ordnade i förra veckan att jag skulle få komma till Olle och hans praktik idag. jag trodde att jag skulle hamna hos en "vanlig massage-snubbe" men ack så fel jag hade. och än en gång har jag fått ett halleluja-moment...
jag möttes av en snubbe som ser ut som tomten. bokstavligt talat. kort, stor kagge, skägg och långt vitt hår i en hästsvans. vilken fantastisk människa!
jag har idag bevittnat att den svenska massagen vi lär oss i skolan är en fjantmassage, en smekning - jämfört med den finska klassiska massagen. kombinerat med en nervbanemassage har jag sett/hört folk skrika av smärta och kippa efter luft.
själv grät jag när mina sätesmuskler blev attackerade av de vassaste armbågarna jag någonsin mött. värst var det när min högra vad blev brutalt massakerad av dessa dasslock till händer. och jag grät inga söta små tårar - tänk hulkande och panik-gråt.
sadisten kom fram i mig när Olle sa åt mig "kom här och testa" när han hade en stor karl på 190 cm på bänken. jag har själv fått trycka, bända och attackera betalande kunder idag. jag ska tillbaka imorrn och på torsdag. faaaaantastiskt!!

Kommentarer
Postat av: Loisa

Låter fantastiskt! Hade jag varit hemma i Sverige hade jag låtit dig bända och trycka på mig med.. Följer din blogg och din fantastiska vilja och kämpande med träning, skola och liv. Mycket inspirerande, du får skriva lite oftare dock ;) Fortsätt i samma takt, jag hejjar på dig. Hälsningar från ett soligt Malta.

2010-03-30 @ 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0