falla fritt

mycket snurrar i mitt huvud just nu. det är så illa att kylan jag känner i fötterna börjar långsamt ta sig uppåt på smalbenen - allt på grund av att blodet och energin min kropp pumpar runt finns i huvudtrakten...
tankar om framtiden, familjen, kärleken och skolan snurrar runt som värsta virvelvinden och jag hinner inte med. slappnar jag av just nu kommer jag att sluta i ett stort gråtkalas. förmodligen är det just det min kropp behöver, men jag orkar inte. det gör för ont. det känns som om själen ska mosas ihop som en skurtrasa för att genomköljas av tårar.
till det roliga hör ist att sandra har nu flyttat in hos mig. vi har ett gemensamt sovrum - förlåt - sängrum. vi står nämligen en 270 cm bred säng i vårt sovrum.
ska jag falla, ska det finnas tid att falla tritt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0